Saturday, November 10, 2012

Result tak gempak, tapi syukran. Ya Allah! :)

Assalamualaikum :)

First words to say is " ALHAMDULLILAH" to Allah yg bagi aku result yg baik. Syukur sangat. Even pun tak dekan, tapi dalam lingkungan pointer 3 above jugak la. Tercapai jugak hasrat aku nak dpt pointer tinggi tu. Tak duga pun. Inilah orang cakap,

"Lagi banyak kita usaha, lagi banyak hasil yg kita dapat"

And then, Allah give me a Rezeki. Aku bersyukur sangat. :) Hasil ni pun datang dari kawan- kawan aku jugak yg banyak tolong aku sepanjang sem lepas. Even pun banyak perkara berlaku sem lepas, bende tu semua tak jadi penghalang utk aku dapat result yg baik kan kan? hee

Ni result aku yg tak seberapa ni. Hope sem depan boleh dapat lebih baik dari yang ini. Amin :)




Thanks aku nak ucapkan pada orang yang berkenaan yg banyak membantu aku


Roomate tersayang, Ili , bella , Dyan and org yang sama waktu dengannya. :)

Mereka semua semua tu la yg bagi gua semangat nak belajar. Terima kasih , terima kasih sangat !

And congrat`s buat teman-teman yang dapat Anugerah Dekan lagi. Tak muak-muak eh dpt AD lagi sem ni? taknak bagi aku sekali ke? Heheh Gurau je. Korang memang gempak la. Tahniah sekali lagi. Hebat-hebat kengkawan aku ni. 

Ni mereka yg dapat Anugerah Dekan. Ni setakat yg aku tau la kan. Boleh naikkan nama kelas G ni. Congrat`s korang! :)

  1. Ili Farhana
  2. Suehana
  3. Arif 
  4. Mimi
  5. Nini
  6. Ucop
  7. Linda
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...