Monday, April 21, 2014

No words to describe....



Let it go.
Let it go.
Let it go..
(Dah macam lagu frozen pulak dah)

Aku kebalkan diri
Aku gagahkan diri
Banyak dugaan yg datang
Banyak yg aku belajar yg boleh mematangkan diri ni
Satu demi satu,
Aku kaut, demi utk memperkuatkan diri ini

Aku tak sehebat mereka
Yang pada dasarnya nampak kuat pada luaran
Tapi didalamnya, siapa yang tahu. Engko tahu? Tahi.

Aku cuba utk mengalah
Aku cuba utk jadi penenang dikala resah
Tapi... Gagal juga.
Aku tak kuat... aku lemah..

Semoga.. suatu hari nanti
aku bakal temui apa yang dihajati
bakal menjadi yg diharapi
tidak menjadi yg dibenci
dan menjadi ummah yg diberkati.

Amin....

Buat awak yg kucintai.
Aku tak mengharap sebesar besar cinta yang disanjungi
tapi mengharap suatu hari nanti, kau menjadi orang yg paling ku hormati
Dan orang yg membimbingku kejalan yg dirahmati ke jalan Tuhan yg maha Esa










Wednesday, December 25, 2013

Takda caption

Cinta memerlukan pengorbanan, tapi pengorbanan itulah yang menyakitkan


perghhhh ayat gua...


Today mood its totally *&$%^%#&#!!!

Entahlah.
Sakit kepala pikir macam-macam
Aku rasa aku tak selevel ni utk pikir bende alah ni
Rasa macam belum matang je lagi
Rasa macam akil baligh pun belum lagi
Haihh...

Nak kata tak cinta, sayang..
Nak kata tak sayang, dah lama bercinta..

Kusut kepala ni.
Maybe perasaan aku je kot.
Sebenarnya takde pape pun.
Otak aku je ni tak berpikiran waras engkooo.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...