Friday, February 22, 2013

Berhabuk

Sebelum topik aku nak masuk sebab apa berhabuk ni izinkan aku bagi salam dulu. Aku melayu beb. Salam yg paling utama. kehkeh

Assalammualaikum warahmatullallah hiwabarakatuh...

Haa. panjang kan? afdal katanya. Senarnya aku dah lama tinggalkan blog ni yg selama ni tempat aku mencarut, mengata dan men men mennn lagi lah. Busy kan. Payah benor nak menaip nya. Tapi bukak twitter and fesbuk kejadah tu tak busy pulak ye dak? Nokhorromm. Hahah

Apa aku nak merepek hari ni eh. Haa sebelum tu, aku nak cakap thanks sesangat for my best friend even pun bende ni dah lama sebulan kot patutnya aku cakap. Kejam tak kejam aku ni. Haha Tapi sekejam aku, ada baiknya ye dak? Perasan betei aku ni. Huahaha Thanks awak bagi present jaoh-jaoh untuk kita. Walaupun ni dah lama punya cerita, tapi kita tetap nak publish jugak. Heh heh 

Kejak eh, kejak.. aku carik gambar hadiah tu nak tunjuk kat engkorang. Haa


Haaa, nampak kan yg atas tu. suwet kan? Leplep wane merah lagi tu. siap cekelat cekelat bagai. Mekasih ye awak, kau kawan paling aku sayang weh and paling aku rindu nak jumpa. Postage postage ni lah jadi ikatan kita kawan sampai sekarang kan. Aku rindu semua benda yg kita buat dekat asrama dulu. Kawan kawan kita dekat asrama. kene ragging lah. kena marah, kena denda. Haihhh bila pikir balik, menyesal pulak tinggalkan sekolah cecepat. rasa nak jadi form 4 form 5 je sampai bebila. Hahah tapi mana boleh kan? ENGKO, AKU TAK AKAN PERNAH LUPA AND SENTIASA INGAT ENGKO DALAM HATI NI.  aceceh. :*  *Siti Syazana Mansor*

Haa, yg ni pulak aku nak tunjuk suprise dari kawan uni aku pulak. Konon konon suwet lah buat kek utk aku. Haha ingat aku tak tahu kau mmg buat kek ni, tapi kau suruh org Tesco tu yg buatkan. Hahaha tapi takpe, aku suka. Sedak pun sedak. Tekak aku ni apa je yg tak sedak weh. Korang memang sweet. And aku syg engkorang lahhh!! :) Mekasih Nabilah, Dyan and Gha celebrate and ingat besday aku. Arghhh! terharunyaa. Heh heh 

Taraaaa daaaa daaa. 


And this one aku celebrate wif anak buah. Yes aku ni dah makcik rupanya. Dahlah sambut besday sekali pulak tu. Tak malu betei. Dah tua tua nak sambut besday lagi. Coi... Tapi takpe, sebabkan muka tu yg main peranan kemudaaan, aku ni dapat lah sambut lagi ye dak? kahkahkah apa ke bahasa aku guna tu?Heh heh
Hah part ni aku pigi makan dekat Shah Alam. Bapak budak kecik ni yg belanja satu family. Bapak budak ni merangkap abang aku ler. Apa lagi dah ni anak buah aku, takkan anak aku kot? Ohh tidak. Muda lagi nyah. Restoran ni boleh lah tahan sedak jugak. Sedak sedak jugak, bayau pun sedak jugak lah gamaknya. Tapi bayaran tu usah dipikirkan lagi, udah ada penyanggupnya. Kena terima seadanyaa. Wkwkwk Mekasih abiang belanja kami. Sayang abang! :* Hahah Dah belanja baru sayang katanya. 

Ni aku dengan anak buah aku. Okayy. Jgn pikir aku dah ada anak even muka tu mengatakan Ya! Haha 


Haa, ni gua nak bagi engkorang terliur sat keluar meleleh tengok makanan atas meja tu. Sedak tak sedak tak? Tutup mulut cepat. 


Babai :*

Eh, eh sebelum babai tu, tajuk aku macam tak relate je dgn entri yg aku tulis ni. Haha tapi apa aku peduli? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...