Thursday, November 1, 2012

Life in UiTM, Perak

Assalamualaikum. 

Hari ni gua betei-betei tgh marah. Marah ni. Marah! Ughhh! Tapi marah tu biarlah aku sendiri je yg tau.  Engkau orang tak usah la tau na. Bagi meleraikan kemarahan ni, gua nak tunjuk gambar-gambar sepanjang semester 3. 

Ni haaa :)
|
|
|
V

              
Ili Farhana Bt Karim 
*ni yg selalu buat gua ketawa dekat kelas*

Miss Hany laili & Ili farhana 
*Last class before final exam*

Nur hafizah & Ucop
*taim tgh practice berlakon utk assigment Investment, konon-nya pelakon popular la tu. Hehe*

Faris & Hafiz
*waktu last koko we attend :) *

*budak ni lagi :D *

Ili Farhana & Syamim

Ili sayang :)

Nabila & suehana
*Time tgh berlakon *

Yazid & Faris
*Sesi perkenalan diri utk lakonan investment dorang *


       Saja je aku letak gambar-gambar ni semua. Hilangkan stress. Rindu bila tgk gambar-gambar ni balik taim tgh semester break ni. Walaupun byk azab kitaorang kene tanggung taim buat assgment, tp tulah yg banyak mengajar kitaorang sabar tauk! Tup tup, dah semester 4 sem depan :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...