Friday, September 23, 2011

semester satu di UiTM Sri Iskandar Perak :)

assalamualaikum :)


wohhaaa , da lame tak post dkt blog ni. rase yer dah berabuk kot. hehe

biase laa busy nak final exam, memang tak terlayan account blog ni. (ececehh)

memandangkan dah lame tak bercoleteh, dengan sukacitanya aku nk bercerita.

haha

taknak tengok, tutup mate and blah dari blog aku. hehe garangyee. :DD



first of all, aku rindukan keadaan di asrama ku ( Sek Men Teknik Perdagangan Johor Bharu )

walaupun sekolah tuh banyak kenangan pahit dekat sane, tapi ade manis ye jgk. kan kan wee >.<


rindukan sangat sangat kawan kawan dekat sekolah especially 5 PPN2 . bab kate orang, bile kite dah jaoh dgn seseorang tuh, kite akan rase kehilangan ye. :"(

di sekolah teknik perd nilah banyak berjasa pada aku. banyak ilmu yang aku dapat dekat sini. ceewaahh. hehe

kalau tak kerana cikgu cikgu yang mengajar dekat sekolah tuh yang bertungkus lumus bagi ilmu dekat kitorang, aku takan pergi sejaoh ni. ( tapi takde jaoh mne) hehe

thanx teacher ! :)


uitm seri iskandar part one 2011


pada 3 okt 2011, maka berakhir zaman part one di UiTM seri iskandar ni.

tak sabar nak tunggu detik , saat , masa tuh berlalu. HAHA

aku dah tak tahan nak duk at sini wey.

kepale hutak aku dah pening nak belajar.

ineedsomerestformybrain,mybelovedlecturer!


nanti dah masuk part two, mesti lagi mencabar kan. wahh. memang aku tak sanggop. tapi nak taknak aku kene hadapi yer dengan senyuman walaupun didalam hati ni Allah je yang taw.


the last paper that i take is a LAW paper. it is a killer paper in this semesterr. tension akuu.

tapi aku tak sabar nak abes paper tuh. supaye aku ley cpat balek kerumahh. and cuti pon bermulaaa. Happyyy :)




the end of my storyy :) i wrote this post just for relaxation of my brain after studied my valuation subject. grrr :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...