Wednesday, January 19, 2011

happy birthday dura :)





haha wish birthday sendirik! haha erm tanggal 16 jan 2011 genap umo kuh da 18 tahon. woooho sudah tua yahh. keh3 erm mcm suprise aku dpt auw. hehe ni yang nak cite pnjag lebar ni, haha aku dpt suprise at tmpt keje.. dorang siap beli kek agy, bile mase tah dorang beli, ta pasan lak aku, hurmm senyap2 abg jay ni p beli,huhu sebelum aku balek uh, abg ben suh aku punch card lu pas tu suh trun bawah alek, kate nyer ad meeting jap. ta penapena ad meeting, tibe2 ade meeting laak.. time uh aku da syak someting da, haha pas uh abg ben membebel mcm2 laa. pasal customer complain laa. huhh aku daa takot daa, bab kot2 sala aku ker, ne la taw ann. people make mistake right,,hmm last2 dy membebel uh, dia ckp cam gini " sebenarye meeting ni abg na ckp HAPPY BIRTHDAY DURA. (ramai2 nyanyi) haha bapak arhh, wa kena beb. huhu na meleleh air mate aku bab first time org sambot birthday aku except my family laa. urmm terharu sgt derr, (^-^) tq staf achery sunway pyramid. (abg jay, abg ben, faris, emelyn, jajan, zul, adek & farahin) syg korang !!

AT HOME,

dengan harapan alek uma pastuh mak aku na ajk mkn at lua, yelaa sebelum2 ni bezday aku smbot at lua, tp mak aku kate balek uma da lambat sgt, ta yah ar mkn lua, mak da msk da. aku un meleleh2 air mate. dalam hati aku meronte2 kate yg family aku ta syg aku,, mcm2 aku ckp., haha urm nanges punye nages smbil mkn nsik, mak aku ckp kat ayah aku, " ayah, keluarkan laa kek uh. ni da nanges2 da niy" haha trus stop nanges aku.. hahaaha makan kek yang ta seberape uh, tape2 jnji dorang egat sudah laa. hehe syg mereka ! :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...