Thursday, October 18, 2012

Semester 3 break! :)

Assalamualaikum.

Long time tak mengarut-ngarut kan. Sebabnya aku dah malas nak type-type sekarang ni.
Mane tak nya, semester 3 ni busy gila. Dengan assigment yg berlambak.
Ohhooii memang tak lah aku nak meng-update sana sini.
Tapi blog ni aku takkan lupa jugak. Ni lah tempat aku mengarut. Kan kan. 

Soooo, back to the tajuk. Yeaaaahhh! Im done with final exam! so aku boleh enjoy lepas ni.
Eh eh, tapi tak boleh enjoy sgt. Semester break ni cepat sgt woi. Sebulan je. SEDIH!!
Urmm, sebulan pun sebulan lah. Janji aku boleh restkan kepala hutak aku ni .
Sebulan jugak lah aku perah otak masa final hr tu. And alhamdullilah berakhir jugak la bahana exam hr tu. Harap result membanggakan dgn usaha yang setimpal aku dah buat.
Aminnnn! :)

*Gambar time buat site visit dekat Ampang, miss dat moment :)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...