Saturday, March 31, 2012

end of semester 2, 2012

assalamualaikummm :)

Ending with happiness. 
lege bile dah habis paper. 
sebulan mengadap buku.
otak pun dah penat.
tapi aku puas hati ape yang aku dah belajar. 
sem ni aku rase aku dah study hard gile dah.
hope result yang dapat nanti, setimpal dengan usaha yang aku dah buat. 
Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Kawan kawan, doakan kite dapat result yang cemerlang tauu tauu. :)

ni baru je sampai rumah semalam. 
habis je paper, ayah dah sampai UiTM. 
senyum lebar aku bile tengok ayah dah sampai. 
suke sukee!! :D

aku cuti dua bulan je, tapi cuti ni tak tahu ar nak keje ke tidak
nak keje, tapi mak tak bagi lak
suruh jage anak abang laa. eee 

pepepunn, akan ku manfaat kan cuti sem ni. walawehhh :)

HAPPY HOLIDAYYY !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...