Saturday, February 11, 2012

presentation haprak !


Assalamualaikummm :)

hari ni aku nak bercerita tentang presentation aku yang macam haram jadah ntah hape hape petang tadi, haihh, malu gilerr satu kelas tengok
tah macam mane gagap pulak tadi
pastu kene tegur dengan lecturer pulak tuh
mak aihh, MALUnyeeeee!


gua tak tau nak letak muke kat mane tadi
nak sorok belakang ucop pn bole tadi.
haihh, malu gileee

taim ni gua tengah present. malu lak aih. gua ade simpton nervous secare tibe tibe yang lu orang tak tau. haha sebab tuh gagap tadi. HAHA


dah la salah cakap.
adoiii,
pastu cik yanto banyak lak komen die
segan ouhh, malu guaa
jatoh saham gua, haha
depan pakwe pakwe laktuh.
seb bek gua ni tak cun, kalau tak jatoh saham gua.

ishh, tapi malu gile la tadi.
eeee

tapi tapi tapi tapiiii
gua punye group dapat markah highest tau
sebab pe pun gua tak tau
myb lecturer tuh tertengok muke gua yang cute secare tibe tibe ni kot
tu yang die senang senang je nak bagi markah lebih
haha

eh taklah, sebab lain kot. tapi aku tak sure sebab pe
hihik
tapi gua tak tenang malam nih memikirkan hal petang tadi
haha
tape tape, gua simpan dalam hati
lu orang jangan sebok sebok nak tauu
hihik

#selamat malam semua
gua nak sambung assgmnt gua yang berlambak ni, takpun japgi nak tido je kot.
hakhak :DD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...