Wednesday, December 25, 2013

Takda caption

Cinta memerlukan pengorbanan, tapi pengorbanan itulah yang menyakitkan


perghhhh ayat gua...


Today mood its totally *&$%^%#&#!!!

Entahlah.
Sakit kepala pikir macam-macam
Aku rasa aku tak selevel ni utk pikir bende alah ni
Rasa macam belum matang je lagi
Rasa macam akil baligh pun belum lagi
Haihh...

Nak kata tak cinta, sayang..
Nak kata tak sayang, dah lama bercinta..

Kusut kepala ni.
Maybe perasaan aku je kot.
Sebenarnya takde pape pun.
Otak aku je ni tak berpikiran waras engkooo.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...