Thursday, March 8, 2012

you are the greatest friend that i have :)

"Manusia yang paling lemah ialah orang yang tidak mampu mencari teman, namun yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mendapatkan banyak teman tetapi mensia-siakannya. ♥ you friend."

this post is dedicate for you my dear , Siti Syazana Mansor.
tapi buat post tadi tu dekat fb bukan bermaksud nak downkan awak.
cume kite nak ingatkan awak yang kite ni sebagai kawan awak sentiase ade mase untuk dengar masalah awak.
sentiase ade mase untuk jadi pendengar yang setia pade diri awak.
sebab kite sayang awak. kite cume ade awak sorang je kawan kite yang terbaik dalam hidup kite.

walaupun awak rase takde sape nak dengar masalah awak, tapi saye ade.
aku tau aku jauh dengan kau, tapi ape gune ade dunie canggih sekarang ni.
hihi tapi kite dekat dihati kan, kan. hihik

dah dah zana. stop crying about the annoying things.
kau kene go on with your life. lupekan semua tu sekejap.
fokuskan dekat final exam ni. kite same same nak berjaye kan
nak pointer atas 3 kan? lagi bagus kalau dekan kann. :)

i know u can do it dear.
be positive setiap ape yang berlaku.
love youuuu. <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...